Get Adobe Flash player
Beautylenzen Shop

Toon alle producten


Uitgebreid zoeken





Wachtwoord vergeten?
Gebruikersnaam vergeten?
Bent u een nieuwe klant? Registreer dan hier

Home Betaal / Verzend / Retour

Betaal / Verzend / Retour

1. Bestellen

Bestellen kan alleen online via onze webshop www.beautylenzen.nl , telefonische bestelling of via e-mail is helaas niet mogelijk.

LET OP! ACTUELE LEVERTIJDEN:  >>>KLIK HIER <<<

2. Betalen

U kunt bij ons betalen door middel van:


iDEAL:

Met iDeal kunt u veilig, gemakkelijk en snel uw bestelling bij Beautylenzen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw bank (die beveiligd wordt door uw eigen bank).

Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal is geschikt voor ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank en Fortis & overige banken.

U kunt met iDeal betalen door tijdens het bestelproces te kiezen voor de iDeal betaalwijze. Tijdens het bestelproces krijgt u de betaalpagina van uw bank te zien waar u online kunt betalen. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven.

PAYPAL:

PayPal is een wereldwijde online betaalservice en biedt zowel voor de klant als voor de webwinkel uitstekende service en veiligheid voor online-betalingen.

Indien je nog geen PayPal account hebt, kun je er voor kiezen deze aan te maken, maar het is niet noodzakelijk bij een creditcard-betaling.

Bankoverschrijving:

U kunt de bestelling ook betalen door een bankoverschrijving naar onze ING rekening.

3. Order & Verzendkosten

** De order & verzendkosten binnen Nederland (met DPD of POSTNL) is: €0,99 cent (standaard verzending) of €4,99 (verzekerd & aangetekend verzonden)
** De order & verzendkosten naar België (met DPD of POSTNL) is:  €7,95 (standaard incl. track & trace) of  €8,95 (verzekerd t/m 500,- euro en aangetekend)

Al onze producten worden extra goed verpakt om evt. beschadigingen tegen te gaan.
Al onze leveringen worden bezorgd via DPD/POSTNL

* Wij hebben geen invloed op de aflevertijden van het betreffende transportbedrijf, wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk uw zending af te leveren conform de aangegeven levertijden; 1-2 Werkdagen)

4. Afhalen van uw bestelling

Afhalen is helaas niet mogelijk, wij versturen onze producten namelijk direct vanuit ons centrale magazijn.

5. Retour sturen bestelling

Wet koop op afstand; U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van  reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product  retour te sturen.(let op, i.v.m. hygiëne producten, kunnen wij alleen gesealde & ongebruikte/ongeopende producten terugnemen!)
Gebruik hiervoor het Retour Formulier
BELANGRIJK! ALLE KLEURLENZEN WORDEN VOORAF VISUEEL DOOR 3 VERSCHILLENDE INSTANTIES GECONTROLEERD OP GEBREKEN.
ALLEEN GESEALDE / ONGEBRUIKTE LENZEN KUNNEN RETOUR GENOMEN WORDEN ALS ER EEN PROBLEEM MEE IS. CONTROLEER DUS DOOR HET FLESJE HEEN (ZONDER HET FLESJE TE OPENEN) OF ER SCHEURTJES OF ANDERE GEBREKEN ZIJN!


Retour Voorwaarden zijn:
** Op eigen kosten retour sturen (zorg svp dat u een bewijsafschrift heeft van de retourzending)
** Product moet ongebruikt(geseald) zijn & in originele verpakking zonder schade bij ons terugkomen.
** U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het pakketje m.b.t. verlies of schade.

Mocht u om welke reden dan ook het product willen retourneren, verzoeken wij u eerst contact op te nemen met ons via telefoon of e-mail. Wij zorgen in ieder geval altijd voor een passende oplossing voor de klant!

6. Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW
Alle genoemde prijzen op onze webshop zijn voor 2 kleurlenzen(2stuks)

7. Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beautylenzen.nl - Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie